Reklama zewnętrzna w dużym mieście

Reklama uliczna jest jednym z bardziej wziętych strategii na przedsięwzięcia marketingowe, każdej firmy, nawet tej najmniejszej. Jest to naturalnie jedna z wielu postaci reklamy jednakże ze względu na swoją różnorodność i dużą ilość potencjalnych odbiorców jest nadzwyczaj popularna. Równolegle jest to reklama „giętka”, można ją bez problemu umieścić na brzegach miasta na odpowiednio wielkiej tablicy, jak też w centrum miasta na frontonie budynku bądź zamontować ją jako integralną część budki przystanku.

Billboard reklamowy

Autor: Tom Woodward
Źródło: http://www.flickr.com
Eksperci od reklamy na pewno dopasują właściwą do naszych wymogów reklamę. Wystarczy napisać w przeglądarkę wyrażenie: billboardy Kraków, a odkryjemy dobrą firmę która będzie pewnie w stanie po dogodnej cenie zrealizować dla nas reklamę – kliknij tutaj. Prawdopodobnie w wielkim mieście takim jak Kraków przeważać będzie reklama na wiatach oraz na przydrożnych oświetlonych tabliczkach. Oczywiście reklama zewnętrzna wykorzystywana jest nie wyłącznie w dużych miejscowościach, sprawdzają się też w mniejszych miejscowościach przykładowo w Radomiu. Ażeby się o tym przekonać trzeba napisać w przeglądarkę przykładowo hasło: billboard Radom.

Marketing tego rodzaju z powodu swojej popularności może wywoływać spory i to na dwu płaszczyznach. Marketing (zobacz SEO Artefakt – pozycjonowanie) na billbordach może być kontrowersyjna z założenia. Dobrym przykładem będą tutaj kampanie publiczne, które z definicji układane są tak, aby szokować odbiorcę. Stopień kontrowersji może być przeróżny; na jednym krańcu skali jest na przykład kule z sygnaturą pragniesz być na naszym miejscu natomiast na drugim końcu będą kampanie przeciwko aborcji, jakich przedstawianie z powodu drastyczności sobie odpuszczę.

Należy dlatego dobrze przemyśleć siłę przekazu gdyż zbyt słaby nie trafi do odbiorcy, natomiast zbyt silny pozostanie wyparty przez jaźń użytkowników. W obydwu przypadkach reklama będzie nieskuteczna. Innym dysonansem natury stwierdziłbym filozoficznej jest liczba takich reklam.

Wielokrotnie słychać sądy, iż owego typu reklama „przykrywa” architekturę miasta. Ambaras jest na tyle istotny, iż toczą się prace nad ustawą regulującą format i ilość owego rodzaju reklam. Pomimo owych zastrzeżeń popularność tych reklam jest ogromna.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*